До виборів пропонують «ловити джинсу» в місцевих ЗМІ за гроші
Інститут масової інформації (ІМІ) оголошує конкурс “Лови джинсу!” на виявлення прихованої політичної реклами — джинси — у місцевих друкованих та інтернет-виданнях. Конкурс триватиме до 20 жовтня.
Джинса — це прихована політична реклама, яку у ЗМІ маскують так, щоб читачі думали, що це неупереджені журналістські матеріали.
Мета конкурсу — популяризація ідеї критичної оцінки публікацій в ЗМІ про кандидатів напередодні виборів, та підвищення медіа-грамотності населення.
Конкурс “Лови джинсу!” складатиметься з двох частин:
1) Виявлення джинси у місцевих виданнях.
Для участі потрібно надіслати вирізку з газети або скан чи фото публікації (для інтернет-видань — гіперпосилання або скріншот) разом із коротким описом, чому ви вважаєте цей матеріал джинсою.
У цій категорії експерти ІМІ визначать трьох переможців, які отримають грошові винагороди.
2) Конкурс статей/блогів про джинсу у місцевих виданнях.
Для участі потрібно проаналізувати джинсу у місцевих виданнях та/або ситуацію з цією проблемою у вашому регіоні загалом. Перевагою буде розміщення публікації у місцевому ЗМІ, хоча для участі прийматимуться і статті без публікації, які будуть розміщені на сайті ІМІ.
За результатами буде визначено трьох переможців, які отримають високі грошові винагороди
Матеріали на конкурс надсилати на емейл imi.inform@gmail.com (тема листа — “Лови джинсу!”) або на поштову адресу м. Київ, 01004, вул. Велика Васильківська, 32А, офіс 9. Прохання до учасників у листах чітко вказувати ім’я та прізвище, місто та рід занять. Роботи приймаються до 20 жовтня включно.
Конкурс “Лови джинсу” уже втретє проводиться Інститутом масової інформації.