ГО “Телекритика” шукає SMM-менеджера

Громадська організація “Телекритика” шукає фахівця по роботі з соціальними мережами Facebook та Twitter.

Основні обов’язки:

  • ведення сторінок інтернет-видань «Телекритика», Mediasapiens на Facebook та Twitter, а також спецпроектів – «Телекритика. Медіаринок», «Доска позора лжецов» на Facebook;
  • створення текстового та візуального контенту для сторінок – самостійно та на основі публікацій видання ГО «Телекритика»;
  • просування контенту сторінок ГО «Телекритика»;
  • висвітлення публічних заходів ГО «Телекритика» у соціальних мережах (ведення Facebook- та Twitter-трансляцій).

Вимоги до кандидатів:

  • досвід ведення сторінок медійних проектів у соціальних мережах;
  • знання базових правил SMM, особливостей роботи з Facebook та Twitter;
  • розуміння принципів ведення рекламних кампаній у соціальних мережах: планування, таргетування, аналітика;
  • навички роботи з Photoshop чи іншим графічним редактором;
  • розуміння ситуації на медіаринку України, знання ключових гравців, медіаекспертів, журналістів;
  • грамотна українська та російська мови;
  • досвід роботи в медіа та розуміння принципів роботи громадських організацій – буде перевагою.
  • місто проживання – Київ.

Робота віддалена. Сума гонорару обговорюється під час співбесіди.

Резюме, портфоліо (перелік сторінок, які ви вели та стислий опис показників їх ефективності) і список з трьох недоліків сторінок проектів ГО «Телекритика» і пропозицій щодо їх поліпшення, надсилати на e-mail: lera.lauda@gmail.com не пізніше 17 квітня.

Позначки:,

Залиште коментар