Окупанти не реєструють ЗМІ кримських татар у Криму (відео)

Російська окупаційна влада Криму відмовляється реєструвати кримськотатарські телеканали ATR та Lale, радіо “Мейдан” та “Лідер”, інформаційне агентство “15 минут”. Ці ЗМІ входять до медіахолдингу “Атлант СВ”, що належить російському бізнесмену Ленуру Іслямову.

Незареєстровані росіянами ЗМІ опиняться у Криму поза законом з 1 квітня 2015 року, повідомляє видання “15 минут”. ЗМІ Іслямова вже багато разів намагалися зареєструватися згідно російського законодавства, але документи постійно повертають із зауваженнями.

Кримськотатарське інформаційне видання QHA також не може отримати реєстрацію. А журналісти цього видання не можуть потрапити на офіційні заходи окупаційної адміністрації, оскільки видання не зареєстроване. Гендиректор QHA Гаяна Юксель – член Меджлісу кримськотатарського народу (аналог національного уряду), який виступив проти російської анексії Криму та закликав бойкотувати “референдум” 16 березня 2014 року. Засновником QHA є Ісмет Юксель, чоловік Гаяни Юксель. Пан Ісмет – радник голови Меджлісу з питань відносин з Турцією – був депортований з Криму ФСБ 9 серпня 2014 року на 5 років.

Позначки:, , , , , , , , , , , , ,

Залиште коментар