“Телекритика” знайшла проросійську пропаганду в українських ЗМІ

Громадське об’єднання “Телекритика” оприлюднила результати моніторингу українських ЗМІ щодо проросійської пропаганди.

Найбільш витонченими інструментами маніпулювання читачами і глядачами, за висновками експертів ГО, були: підбір “правильних” слів (“ополченці”, “республіки”), апеляція до емоцій (інформація про дітей, жінок), заклики до миру за будь-яку ціну.

Моніторинг виявив сліди пропаганди в деяких національних (газети “Вести”, “Комсомольская правда в Украине”, канал “112 Україна”) та місцевих ЗМІ (одеська ТРК “Репортер”),  заявах політичних партій (КПУ, “Опозиційний блок”) та окремих органів влади (Донецька міська та Луганська обласна ради).

Позначки:, , , , ,

Залиште коментар