Суд заборонив компанії Колодюка безкоштовно ретранслювати телеканали Ахметова

Компанія Divan.tv Андрія Колодюка не зміг довести у Господарському суді Києва, що може безкоштовно ретранслювати контент “Медіа Групи Україна” Ріната Ахметова. Про це йдеться у прес-релізі останньої.

Раніше медіагрупа Ахметова вже скаржилася на компанію Колодюка за незаконне, на її думку, використання контенту телеканалів групи. Компанія Колодюка програла вже кілька судових справ проти Нацради з телебачення і радіомовлення, Антимонопольного комітету, а також інших комерційних телеканалів.

Медіагрупа Ахметова стверджує, що компанія Колодюка систематично порушує її авторські права попри рішення судів. Менеджери Ахметова хочуть продавати контент, а не віддавати його безкоштовно.

ТОВ “Диван.ТВ” (Divan.tv) – проект підприємця Андрія Колодюка. Компанія надає доступ до контенту власникам “розумних телевізорів” (smart-tv). Також сервісом можна користуватися за допомогою інших гаджетів.

ТОВ “Медіа Група Україна” – медіахолдинг найбагатшого громадянин України Ріната Ахметова. Об’єднує телеканали “Україна”, НЛО TV, Індиго TV, “Футбол 1″/”Футбол 2”, “Регіональну Медіа Групу” (канали “Донбас”, “34”, “Сигма”), сейлз-хаус “Медіапартнерство”, компанію “Діджитал Скрінз” (oll.tv), продакшн-компанії “Теле Про”, Front Cinema і “Допоможемо ТБ”, а також холдинг “Сьогодні Мультимедіа”.

Позначки:, , , , ,

Залиште коментар