Кутєпов закликає називати телеканал 112 “рупором януковичів”

Журналіст “Громадського ТБ” Богдан Кутєпов жорстко розкритикував колег з телеканалу 112 за “кремлівську пропаганду”.

“Справа не в запрошенні Бондаренко, навіть не в тому, що вони називали ополчєнцамі людей, які захоплювали СБУ і вбивали тих, хто чинив спротив захопленню установ. Справа в тім, що це запрошення Монтян і Бондаренко – не помилка, списана на свободу слова, а цілеспрямована кремлівська пропаганда”, – пише Кутєпов у себе в facebook.

Він вважає, що працювати на телеканал 112 можуть або ті, хто не має іншого виходу (кредити, хвороби рідних), або “повні дебіли”.

“Варто просто принаймні називати їх своїми іменами. Ну от як Лесь Довгий – фальсифікатор. Коля Княжицький – жулік. Канал 112 – рупор януковичів”, – пише Кутєпов.

Нагадаємо, власників телеканалу “112 Україна” пов’язували з екс-міністром МВС Віталієм Захарченком, який зараз знаходиться у розшуку. Під час протестів у центрі Києва взимку 2013-2014 років телеканал відверто грав на боці Януковича, ще у червні ведучі телеканалу називали терористів “ополченцями”. Формальними власниками телеканалу є офшорні компанії. Телекритика припускала, що з липня 2014 року впливати на телеканал може ще й екс-депутат Ради від УДАРу (а зараз – депутат від БПП) Сергій Каплін.

Позначки:, , , ,

Залиште коментар