Ділові видання Курченка заробляють на рекламі все менше

Журнал “Фокус” з січня по вересень 2014 року заробив на рекламі 14,18 млн грн і став лідером серед ділових та суспільно-політичних видань за рекламними доходами. Про це пише ain.ua із посиланням на дослідження “Комунікативного альянсу”.

За рік дохід “Фокусу” збільшився лише на 3%, але доходи конкурентів сильно впали. Особливо це стосується видань з UMH Group, яку у минулому році олігарх Сергій Курченко (на фото вище) купив у Бориса Ложкіна. Видання Forbes та “Кореспондент” втратили близько половини своїх доходів від реклами. Тоді як ринок у цілому за даними ZenithOptimedia впав на 32%.

Але не ділові видання групи Курченка заробляють багато. Наприклад, “Теленеделя” взагалі лідер з рекламних доходів серед друкованих видань. За перші три квартали “Теленеделя” отримала від реклами 43,3 млн грн. За нею йдуть Elle, Cosmopolitan, Vogue і “Лиза”.

Screenshot_6

10841150_10205229655760148_569610197_n

Звіти складені за оцінкою рекламних витрат у гривнях, виходячи з прайсів видавничих домів без врахування знижок. Знижки у друкованих виданнях можуть досягати 50% від ціни з прайсу.

Власником UMH Group, яка об’єднує активи у медіа у Росії та Україні, є олігарх Сергій Курченко. Його пов’язують із екс-президентом України Віктора Януковича. Курченко заробив гроші на контрабанді газу, має активи у нерухомості, зараз переховується від українського слідства за кордоном.

Власником журналу “Фокус” до 2013 року була UMH Group та співвласник групи Приват Геннадій Боголюбов. У червні минулого року видання купила компанія Vertex United одеського бізнесмена Бориса Кауфмана, екс-депутата Одеської міськради, який у 2006 році невдало балотувався у Верховну Раду від “Блоку Литвина”. Має активи у будівельній галузі, готельному бізнесі, авіації та банківській сфері.

Позначки:, , , , , , , ,

Залиште коментар