Керівник Львівщини пожалівся громадськості на журналістів

25 листопада т.в.о. голови Львівської ОДА Юрій Турянський звітував перед представниками громадськості за сто днів свого перебування на посаді, а потім пожалівся на те, що журналісти обливають його брудом у публікаціях та сюжетах.

Він запитав у громадськості, що йому робити.Одні радили переступити через це і робити свою роботу, а інші говорили про те, що треба подати до суду.

Турянський сказав, що ходити до суду, за його словами, часу у нього нема.І продовжив розповідати, як журналісти готують проти нього статті ще з моменту приходу його на посаді в серпні.

“Це брехня, яка тиражується системно. Хіба це прояв демократії та чистоти? Проти мене ніколи не заводили кримінальні справи. Я відчуваю себе чистим перед суспільством”, – сказав він.

Його перебив голова ГО “Рабів до раю не пускають” Іван Спринський: “Нема розуміння, чи ви звітуєте за сто днів чи говорите про звинувачення на вашу адресу”.

Після цього, як зазначає видання, тему Турянський закрив.

Нагадаємо, 1 листопада прес-служба Львівської обласної державної адміністрації (ЛОДА) поширила офіційне повідомлення, у якому звинуватила інтернет-видання Zaxid.net у «наклепах, недостовірних і бездоказових звинуваченнях» на адресу виконувача обов’язків голови ЛОДА Юрія Турянського.

Таким чином у ЛОДА відреагували на статтю «Курченко і Пшонка наслідили у Львові», опубліковану Zaxid.net 31 жовтня. У публікації йшлося про те, що під час обшуків в офісах фірм, які контролює Юрій Турянський, знайшли печатки компаній, пов’язаних зі скандальним мільярдером Сергієм Курченком і сином екс-генпрокурора України Артемом Пшонкою.

У прес-службі ЛОДА згадали і про попередні статті Zaxid.net щодо причетності Юрія Турянського до операцій на вугільному ринку Західної України, стверджуючи, що «журналісти інтернет-видання Zaxid.Net вкотре ігнорують вимоги щодо подання іншої точки зору, а також не опубліковують спростування Львівської ОДА на безпідставні звинувачення».

Залиште коментар