Як зацікавити ЗМІ довготривалим проектом? Юлія Савостіна купує тільки українське

26 липня о 18.30. на Хрещатику 27-а, у прес-центрі НСЖУ Прес-клуб медіа-профспілки і спілки журналістів представляють експеримент журналіста і директора pr-агенції Юлії Савостіної, яка п’ять місяців тому розпочала експеримент – у блозі на сайті Delo.ua вона пообіцяла, що протягом року купуватиме продукцію тільки українського виробництва.

За цей час Юлія знайшла виробників зубних щіток та устриць, взуття та косметики, куштувала українських жаб, що крокують на експорт, і відшукала фабрику, на якій налаштовують лінію з виготовлення дитячих підгузників. Про все це вона щотижня пише репортажі у своїй колонці. Юлія відступила лише в двох продуктах, які не випускають в Україні. В яких – можна буде дізнатися під час зустрічі у п’ятницю, 26 липня.

Юлія Савостіна – директор агентства Pillar PR. До цього працювала на посаді PR-директором Першого Національного каналу, там же була ведучою програми «Легко бути жінкою».

З 1996 по 2000 рр. – працювала на каналі СТБ репортером, з 2000 р. – спеціальним кореспондентом на каналі ICTV. З 2002 по 2004 рік працювала ведучою і продюсером програми «Ділові Факти» на ICTV. Об’їздила понад 50 країн світу, звідки робила репортажі для новин. Паралельно запустила журнали «Думка» (директор) і «Профіль. Україна» (редактор відділу бізнесу).

У 2005 – 2006 роках в якості виконавчого продюсера запустила в ефір канал «Кіно».

Залиште коментар