Телеканал Ахметова виплатить журналісту 42,5 тис.грн за незаконне звільненння

ТРК "Україна"

Член Незалежної медіа-профспілки журналістка Ольга Вдовенко виграла у Харкові суд у ТРК «Україна» (телеканал належить найбагатьшому українцю Рінату Ахметову). Канал мусить виплатити їй 37505 гривень заробітної платні за час вимушеного прогулу і 5000 гривень компенсації  моральної шкоди. Таке рішення ухвалив  Московський районний суд  міста. Скасовано незаконний  наказ  про звільнення Журналістки. У суді Ольгу Вдовенко підтримувала Незалежна медіа-профспілка України.

«ТРК «Україна» запровадила хибну практику переукладання строкових угод, – каже адвокат НМПУ Олександр Тарасов, – Не будучи певними, чи продовжать їм угоди, журналісти перебувають ніби на гачку в адміністрації і не наважуються відстоювати свої права. Тим часом, багаторазове переукладання угод є порушенням закону. Згідно із законодавством, переукладання строкової  угоди один раз і більше значить, що людину прийняли на роботу постійно. Так само було з Ольгою Вдовенко. Вона не побоялася звернутися до суду і виграла цей процес, Крім того, канал, звільнивши одиноку матір, не виконав вимогу законодавства і не працевлаштував її ».

Ольгу Вдовенко було незаконно звільнено з посади власного кореспондента  ТРК “Україна” у Харківській області у травні 2012 року. Менеджмент каналу проігнорував вимогу Незалежної медіа-профспілки України  про врегулювання конфлікту у досудовому порядку. У зв’язку з чим профспілка вдалася до судового захисту прав свого члена.

Залиште коментар