У “Фактах” і “Сегодня” вийшли схожі матеріали про Попова

Дві щоденні газети «Факты и комментарии» та «Сегодня» 24 березня розмістили у суботніх номерах ідентичні матеріали про голову Київської міської державної адміністрації Олександра Попова. Про це свідчить моніторинг «джинси» та неналежного маркування, який проводить Інститут масової інформації.

 Експерти відзначають, що в газеті «Сегодня» матеріал стоїть у рубриці «Точка зрения», яку газета самовільно прирівняла до рекламних, а у «Фактах» ідентичний матеріал взагалі не марковано.

 

На думку експертів ІМІ, що проводять моніторинг, ці матеріали мають ознаки рекламних.

У газеті «Сегодня» цей рекламний матеріал про наміри голови КМДА скоротити кількість підрозділів та їхніх керівників в адміністрації розміщений за підписом «Игорь Селинин», у «Фактах» – «Игорь Кравец», і пошук таких імен в інтернеті не видає журналістів з такими іменами.

 

В обох виданнях процитовано одну й ту ж фразу Попова: «Каждый департамент, каждый госслужащий КГГА должны иметь четко очерченный фронт личной ответственности. Система городской власти должна стать прозрачной и понятной, а ее главным приоритетом – благополучие киевлян. Оптимизация структуры городской власти предусматривает, в первую очередь, сокращение руководителей и заместителей руководителей управлений и отделов. После таких нововведений Киев сможет усилить роль общественности в управлении городом, создать жителям возможность контролировать работу столичной власти и коммунальных служб».

В УНІАНІ ця ж інформація розміщена 21 березня як повідомлення прес-служби КМДА, що теж, на думку ІМІ, свідчить про можливо замовний характер публікації.

Як показав моніторинг, кількість випадків як прямої «джинси», так і неналежно маркованих рекламних матеріалів з приводу діяльності Олександра Попова за останній місяць зросла.

Іншим лідером з розміщення рекламних матеріалів в українській пресі, за даними ІМІ, є Наталія Королевська.

Позначки:, , , , ,

Залиште коментар