Найбільше реклами у 2011 році отримали Cosmopolitan, Elle і “Коммерсантъ”

Жіночі глянцеві журнали Cosmopolitan, Elle та ділова газета «Коммерсантъ-Україна» з додатком «Коммерсантъ. Weekend» у 2011 році заробили на рекламі найбільше з видань, що виходять в Україні. Такі дані отримала компанія «Комунікаційний альянс» за результатами свого власного моніторингу.

Загалом, за підрахунками КА, ринок зріс у порівнянні з 2010-м на 9% у грошах і майже не змінився за площею розміщеної реклами.

Моніторинг «Комунікаційного альянсу» базується на прайсових цінах, тобто він не враховує знижок чи націнок, а також не враховує (у представлених даних) рекламу категорій «ЗМІ», «соціальна реклама», «реклама і маркетинг». Під терміном «видання» мається на увазі як основне видання, так і додатки, що виходять під брендом цього видання.

Рекламні надходження Cosmopolitan (видавець – Sanoma Magazines) у прайсових цінах склали близько 78 млн грн, Elle (Hachette Filipacchi) – понад 69 млн грн, «Коммерсанта» – понад 65 млн грн.

До топ-20 видань за рекламним доходом також увійшли «Теленеделя», «Лиза», «Отдохни», «Единственная»,VIVA!, «Кореспондент», Maxim, «Караван историй», «Автобазар», «Натали», «Мой ребенок», «Женский журнал», «Автоцентр», Marie Claire, Forbes, Harper’s Bazaar, «Комсомольская правда в Украине», «Фокус», «Добрые советы», Men”s Health, «Твой Малыш», «АвтоМир», L`Officiel, «XXL. Мужской раз мер», «Аргументы и Факты в Украине», «Контракты», «Бизнес».

Жіночі глянцеві журнали Cosmopolitan, Elle та ділова газета «Коммерсантъ-Україна» з додатком «Коммерсантъ. Weekend» у 2011 році заробили на рекламі найбільше з видань, що виходять в Україні. Такі дані отримала компанія «Комунікаційний альянс» за результатами свого власного моніторингу.

Загалом, за підрахунками КА, ринок зріс у порівнянні з 2010-м на 9% у грошах і майже не змінився за площею розміщеної реклами.

Моніторинг «Комунікаційного альянсу» базується на прайсових цінах, тобто він не враховує знижок чи націнок, а також не враховує (у представлених даних) рекламу категорій «ЗМІ», «соціальна реклама», «реклама і маркетинг». Під терміном «видання» мається на увазі як основне видання, так і додатки, що виходять під брендом цього видання.

Рекламні надходження Cosmopolitan (видавець – Sanoma Magazines) у прайсових цінах склали близько 78 млн грн, Elle (Hachette Filipacchi) – понад 69 млн грн, «Коммерсанта» – понад 65 млн грн.

До топ-20 видань за рекламним доходом також увійшли «Теленеделя», «Лиза», «Отдохни», «Единственная»,VIVA!, «Кореспондент», Maxim, «Караван историй», «Автобазар», «Натали», «Мой ребенок», «Женский журнал», «Автоцентр», Marie Claire, Forbes, Harper’s Bazaar, «Комсомольская правда в Украине», «Фокус», «Добрые советы», Men”s Health, «Твой Малыш», «АвтоМир», L`Officiel, «XXL. Мужской раз мер», «Аргументы и Факты в Украине», «Контракты», «Бизнес».

Позначки:, , ,

Залиште коментар